۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴

خزعلی در توییتی نوشت؛

دانشگاه علم و صنعت و شرایط ویژه برای بانوان

دانشگاه علم و صنعت و شرایط ویژه برای بانوان

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: وجود فضای ویژه برای ورزش و استراحت بانوان و همینطور مهد کودک مجهز و مناسب از ویژگی های خوب دانشگاه علم و صنعت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی در توئیتی نوشت: روز دانشجو گرامی باد.

وی گفت: در نشست با دانشجویان دانشگاه علم و صنعت (که استقبال آقایان در این نشست کمتر از خانم‌ها نبود _البته به دلیل نوع رشته‌های این دانشگاه شاید باید گفت استقبال خانم‌ها از این دانشگاه کمتر بوده است) مسائل متعددی که بخش عمده آن معیشتی بود، طرح شد.

خزعلی بیان داشت: در زمینه‌های دیگر نیز، خانم‌ها از لزوم فعالیت چند برابری نسبت به آقایان برای رسیدن به اهداف مشابه، به دلیل مسئولیت‌های چند بعدی زنان سخن می‌گفتند و آقایان از اینکه ورود خانم‌ها به مشاغل گوناگون آنها را به رقیب آقایان مبدل کرده است، گلایه‌مند بودند.

وی افزود: ذکر کردم که در قوانین و آئین نامه‌ها مواردی برای پشتیبانی از خانم‌ها به دلیل مسئولیت‌های چند جانبه قرار داده شده است اگرچه باید اذعان داشت که بعضی از دستگاه‌های اجرایی آنگونه که باید آن را اجرایی نمی‌کنند.

خزعلی گفت: در زمینه گلایه آقایان هم باید توجه داشت که بهره‌گیری از توان و استعداد خانم‌ها نه یک رقابت منفی بلکه یک هم افزایی مغتنم برای رسیدن به هدف بزرگ مشترک یعنی اقتدار ایران اسلامی است چه در آموزش چه در پژوهش و چه در کار و فعالیت اجتماعی البته با تمهیداتی برای حفظ خانواده و ارزش‌ها.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: یکی از ویژگی‌های خوب این دانشگاه وجود چند فضای ویژه برای ورزش و استراحت بانوان و همین طور مهد کودک مجهز و مناسب که آرامش خاطر مادران را در پرداختن به مسائل آموزشی و پژوهشی در کنار رسیدگی به فرزندانشان فراهم می‌سازد.

کد خبر 5960138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha