۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

۵۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر استان اعزام می‌شوند

۵۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر استان اعزام می‌شوند

همدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در ایام فاطمیه دوم ۵۰۰ مبلغ به مساجد، حسینیه‌ها و مراکز دانشگاهی سراسر استان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ارتقایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های ایام فاطمیه اظهار کرد: عمده فعالیت ما معطوف به فاطمیه دوم است که کار را شروع کرده و در ابتدا ۵۰۰ مبلغ را به سراسر استان اعزام کرده‌ایم.

وی افزود: ۱۵ درصد این مبلغین از گروه‌ها تبلیغی و حوزه‌های علمیه قم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به تولید محتوای در ایام فاطمیه گفت: ۵۰۰ تولیدات محتوایی در قالب کتاب، نماهنگ و فیلم، پاکدست، بسته کودکان در قالب انیمیشن توسط سامانه تبلیغاتی شمع و گروه‌های مردمی در اختیار مبلغان‌مان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام ارتقایی خاطرنشان کرد: همچنین یک طرح با نام معجزه مادری در جهت تبیین جایگاه مادر و هویت زن ایرانی اسلامی نیز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب زیر سایه مادر نیز در ۵ فصل جایگاه مادر و زن ایرانی اسلامی را تبیین می‌کند، گفت: همایش جهادگران تبیین را نیز هفته گذشته با حضور ۲۰۰ مبلغ در همدان برگزار کردیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به سایر برنامه‌ها بیان کرد: برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در تمام شهرستان‌ها، عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، فضاسازی شهری با همکاری شهرداری، ساماندهی دسته‌جات عزاداری، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های پذیرایی و مجالس عزای فاطمی در هیأت‌های مذهبی از جمله برنامه‌های ما در این ایام است.

وی عنوان کرد: تمام این برنامه‌ها به صورت خودجوش و مردمی برگزار شده و سازمان فقط در اجرای این برنامه‌ها تسهیل‌گری می‌کند.

کد خبر 5961647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha