۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۹

ثبت شهرکرد به عنوان سردترین مرکز استان در کشور 

ثبت شهرکرد به عنوان سردترین مرکز استان در کشور 

شهرکرد-معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در شبانه‌روز گذشته شهرکرد با کمینه دمای منفی هشت درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین مرکز استان در کشور ثبت شد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینیهای صورت گرفته از روز یکشنبه تا پایان هفته جاری افزایش ابر و وزش باد ملایم در سطح چهارمحال و بختیاری انتظار می‌رود.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقرار هوای سرد تا پایان هفته جاری در سطح استان، افزود: البته به سبب ابرناکی بودن آسمان پیش‌بینی می‌شود دماهای شبانه افزایش کمی داشته باشند همچنین انتظار می‌رود از روز دوشنبه تا پنج‌شنبه دمای هوا در ساعات بعد از ظهر کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری احتمال وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده در نیمه شمالی چهارمحال و بختیاری وجود دارد همچنین پیش‌بینی می‌شود اوایل هفته آینده یک سامانه بارشی استان را تحت تأثیر خود قرار دهد البته با توجه به فاصله زمانی این موج احتمال دارد زمان و نحوه فعالیت آن دچار تغییر شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته شهرکرد با کمینه دمای منفی هشت درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین مرکز استان در کشور و کوهرنگ با دمای منفی ۱۵ درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه در کشور به ثبت رسیدند.

کد خبر 5968544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha