۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

عضو شورای اسلامی شهر کرج:

عشق به بانوی دو عالم شهدا را در دنیا سرافراز کرد

عشق به بانوی دو عالم شهدا را در دنیا سرافراز کرد

کرج – عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: آنچه که ما را در دفاع مقدس پیروز و شهدا را در دنیا سرافراز کرد، عشق به بانوی دو عالم است.

جواد چپردار امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) مطرح کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تمام عملیات‌های خود را با نام مقدس حضرت زهرا (س) آغاز می‌کردند و عشق آنها این بود که سربند حضرت زهرا (س) به سر ببندند.

وی افزود: امروز حضور شهدا در مراسم سالروز شهادت بی بی دو عالم نشان می‌دهد که مردم به عشق حضرت زهرا (س) راه و آرمان شهدا را دنبال می‌کنند که امیدواریم آرمان و فرهنگ شهادت و دفاع مقدس در مسیر عاشورا و حضرت زهرا (س) ادامه پیدا کند و نسل جوان ما بتواند از این فرهنگ غنی اسلامی نهایت استفاده و بهره را ببرد.

چپردار بیان کرد: کشوری که مردم آن عاشق حضرت فاطمه زهرا (س) و اهل بیت (ع) هستند، هیچوقت شکست نمی‌خورند و در مقابل استکبار تسلیم نمی‌شوند. آنچه که ما را در دفاع مقدس پیروز و شهدا را در دنیا سرافراز کرد، عشق به بانوی دو عالم است. جوانانی که اینگونه عاشق شهادت هستند، هیچگاه تحت تأثیر هجمه‌های دشمن قرار نمی‌گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: در طول این سال‌هایی که از آغاز انقلاب اسلامی می‌گذرد، بعد در دوران دفاع مقدس و سپس در دفاع از حریم و حرم آل الله، جوانان این مرز و بوم نشان دادند که عشق به فرهنگ عاشورا و اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) آنها را منسجم و ولایی ترتیب کرده است.

کد خبر 5969043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha