۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۷

مراسم تکریم و معارفه سرپرست فدراسیون شطرنج برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست فدراسیون شطرنج برگزار شد

مراسم تکریم شهرام عظیمی و معارفه شادی پریدر به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج با حضور فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست عظیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره سرپرستی ۶ ماهه به ویژه افتخارات کسب شده، تامین منابع مالی مورد نیاز، پرداخت بخشی از بدهی‌های فدراسیون و برنامه ریزی‌های انجام شده از جامعه شطرنج تقدیر و تشکر کرد.

وی با تقدیر ویژه از حمایت‌های مادی و معنوی وزیر محترم ورزش و جوانان، معاون محترم ورزش قهرمانی و رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، افتخارات کسب شده را مرهون این حمایت‌ها دانست.

در ادامه فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات و تلاش های درخشان عظیمی در دوران سرپرستی فدراسیون شطرنج این رشته را یکی از رشته‌های مستعد افتخار آفرینی برای کشور عنوان کرد و از پریدر خواست با توجه به شناختی که دارد ادامه مسیر ریل گذاری شده فعلی را در پیش بگیرد تا ان‌شاالله موفقیت‌های شطرنج ادامه پیدا کند.

شادی پریدر سرپرست جدید فدراسیون شطرنج نیز با تقدیر از اعتماد مهندس هاشمی وزیر ورزش و جوانان، ابراز امیدواری کرد بتواند با همکاری خانواده شطرنج مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و عادلانه را مهیا کند.

نایب رییس سابق بانوان فدراسیون شطرنج ضمن آرزوی موفقیت برای عظیمی در مناصب مدیریتی دیگر، از زحمات و تلاش‌های ایشان در کسب افتخارات و مدیریت این رشته تقدیر و تشکر کرد

کد خبر 5970180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha