دبیر سوگواره نوحه «معجزه مادری» خبرداد؛

اعضای هیأت داوران سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری» معرفی شدند

اعضای هیأت داوران سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری» معرفی شدند

حمید رمی با اشاره به اعضای هیأت داوران این سوگواره گفت:  محمدرضا طاهری، محمدمهدی سیار، سید محمدجواد شرافت، مهدی زنگنه و علی افسری، اعضای هیأت داوران سوگواره نوحه معجزه مادری هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رمی دبیر سوگواره نوحه «معجزه مادری» مسؤول و کانون نغمه‌پردازی خوشدل با اشاره به برگزاری سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری» گفت: این سوگواره در ۶ محور محتوایی شامل «مادری حضرت زهرا (س)، محور پیوند دل‌ها»، «از خانواده فاطمه (س) تا خانواده‌های ما»، «مظلوم و ظالم، حق و باطل»، «فاطمه (س)، رهبر روشنگری»، «فاطمه (س)، سرچشمه پاکی‌ها و خوبی‌ها» و «ظهور، وعده امیدآفرین خدا» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه ۲۸ آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره بود، گفت: هر نوحه‌سرا حداکثر ۵ اثر می‌توانست به دبیرخانه ارسال کند. افراد باید آثار خود را در ایتا یا تلگرام به شماره ۰۹۳۵۸۲۲۳۹۹۰ ارسال می‌کردند. آثار ارسالی باید در فاطمیه ۱۴۰۲ سروده شده باشد و آثار ارسالیِ اجرا شده در هیأت دارای امتیاز هستند و هر محور دو برگزیده ۱۰۰ و ۵۰ میلیون ریالی خواهد داشت.

وی با اشاره به اعضای هیأت داوران این سوگواره گفت: محمدرضا طاهری، محمدمهدی سیار، سید محمدجواد شرافت، مهدی زنگنه و علی افسری، اعضای هیأت داوران سوگواره نوحه معجزه مادری را تشکیل خواهند داد. تلاش بر این بوده که از هر کدام از قشر مداح، شاعر، نوحه‌سرا، نغمه‌پرداز و موسیقیِ متناسب با هیأت، یک نماینده در هیأت داوران حضور داشته باشد.

رمی تصریح کرد: اختتامیه این سوگواره جمعه ۸ دی‌ماه همزمان با ایام وفات حضرت ام‌البنین سلام‌الله‌علیها در تهران برگزار خواهد شد. این سوگواره با همکاری سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

کد خبر 5971610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha