۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خبر داد؛

توزیع بسته‌های یلدایی بین محرومان اردستانی توسط بسیج

توزیع بسته‌های یلدایی بین محرومان اردستانی توسط بسیج

اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: بسته‌های یلدایی با تأمین بیش از دو هزار و نهصد میلیون ریال یا ۲۹۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح اله صنعتکار شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی بسیج به محرومان در هفته اخیر اقداماتی در حوزه بسته‌های معیشتی، توزیع چندین پرس غذا و تهیه بسته‌های یلدایی در شهرستان اردستان صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا و طولانی‌ترین شب سال قرار داریم، جهت ایجاد فضای بانشاط بین مردم و جوانان و کمک به محرومان بسته‌های یلدایی با تأمین بیش از دو هزار و نهصد میلیون ریال یا ۲۹۰ میلیون تومان در قالب بن خرید داده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و حمایت از نیازمندان، بیش از ۶۰۰ پرس غذای گرم هر کدام به مبلغ ۷۰ تومان در حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان پخت شده و در منزل افراد نیازمند توزیع شده است

صنعتکار یادآور شد: بالغ بر ۵۰۰ بسته معیشتی حاوی برنج، روغن، رب و ماکارانی هر کدام به مبلغ ۶۵۰ هزار تومان بین محرومان و نیازمندان در شهرستان اردستان توسط حوزه‌های مقاومت بسیج توزیع شده است.

کد خبر 5973033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha