۲ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

بوشهری‌ها در یلدای مهربانی ۱۲ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

بوشهری‌ها در یلدای مهربانی ۱۲ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بوشهری‌ها در قالب پویش یلدای مهربانی مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای برپایی پویش یلدای مهربانی از هفته گذشته و با همکاری و همیاری مراکز نیکوکاری در شهرهای مختلف استان، به ارزش ۱.۲ میلیارد تومان از طریق خیرین و مردم نوع دوست استان جمع آوری شد تا در قالب بسته‌های یلدایی بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ا اظهار کرد: در پی اجرای پویش یلدای مهربانی با هدف شاد کردن خانواده‌های تحت حمایت بویژه فرزندان عزیز در شب یلدا، مساعدت‌های نقد و غیر نقد شامل بسته‌های یلدایی از قبیل آجیل، شکلات، میوه و… از سوی خیرین، حامیان و نیکوکاران به خانواده‌های معزز اهدا شد.

روشن گفت: کل مبالغ جمع آوری شده در قالب بسته‌های یلدایی و سبد کالا نسبت به توزیع آن در بین مددجویان و نیازمندان صورت گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: تعداد هفت هزار و ۸۰۰ خانواده ایتام و محسنین با رویکرد مناطق محروم از مراحم خیرین، نیکوکاران و حامیان برخوردار شدند.

روشن اضافه کرد: در مجموع کمیته امداد با همراهی مراکز نیکوکاری در سراسر استان سعی کرده تا دستگیر خانواده‌های بی‌بضاعت در این ایام و برپایی سنت شب چله باشد.

کد خبر 5974421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha