۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تشریح کرد؛

خطر تغییر اعتیاد سنتی به صنعتی در آذربایجان شرقی

خطر تغییر اعتیاد سنتی به صنعتی در آذربایجان شرقی

تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از خطر تغییر اعتیاد سنتی به صنعتی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این موضوع بزرگترین معضل آینده استان و حتی کشور خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله جهان‌آرا ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: کم بودن مبلغ جریمه‌ها باعث بی اعتنایی بسیاری از مردم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شده است و در همین راستا از مسئولان و نمایندگان مجلس خواستار افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی هستیم.

وی سپس با اشاره به اینکه اخیراً ۱۰ دستگاه خودروی دوربین دار برای ثبت تخلفات رانندگی از طرف شهرداری تبریز به پلیس داده شد، افزود: ۱۰۰ دوربین فعال در شهر تبریز فعال است ولی باید بر این تعداد افزوده شود.

جهان آرا از کاهش هشت درصدی میزان جرایم در شهرستان تبریز خبر داد و افزود: ۷۰ درصد سرقت‌ها در شهر تبریز توسط معتادان انجام می‌شود.

وی ادعا کرد که تبریز امن ترین شهر جهان است و گفت: باید طبق استانداردها برای حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر یک کلانتری و پاسگاه داشته باشیم ولی متأسفانه هم اکنون برای حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفر یک کلانتری داریم.

جهان آرا در خصوص سد معبر در شهر تبریز نیز اظهار داشت: در این خصوص خلأ قانونی وجود دارد. باید شهرداری برای ساماندهی دستفروشان و وانتی‌ها اقدام کند. ما آماده پاکسازی وانت‌ها هستیم ولی باید شهرداری هم برای ساماندهی اقدام کند.

وی در خصوص سرقت‌های اخیر منازل در تبریز گفت: سرقت‌های منازل توسط یک باند که افراد غیربومی از استان‌های همجوار بودند، انجام می‌شد. به عنوان مثال اخیراً شش سرقت مشابه در یک منطقه تبریز انجام شد که سارقان دستگیر شدند.

کد خبر 5978203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha