استانداردسازی ۴۶۰۰ آسانسور در مراکز عمومی

استانداردسازی ۴۶۰۰ آسانسور در مراکز عمومی

حدود چهار هزار و ۶۰۰ دستگاه آسانسور در پاساژها، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و دولتی در استان تهران شناسایی شده و در حال استانداردسازی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به اینکه نزدیک به ۲ دهه از اجرای اجباری استاندارد آسانسورها می‌گذرد، گفت: ایمنی شهروندان در مقابل مخاطرات بالقوه استفاده از آسانسورهای غیر استاندارد، به ویژه در اماکن عمومی پُر آمد و شد در اولویت است.

وی افزود: در این راستا، حدود چهار هزار و ۶۰۰ دستگاه آسانسور در پاساژها، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و دولتی در استان شناسایی شده و در حال استانداردسازی است.

طاهری با تاکید بر لزوم همکاری متولیان این اماکن برای استانداردسازی و رفع موارد عدم انطباق آسانسورهای بناهای تحت نظارت خود، به صدور بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ تاییدیه ایمنی آسانسور در ۹ ماهه نخست سال جاری اشاره کرد.

مدیرکل استاندارد استان تهران با توضیح طرح ضربتی بررسی وضعیت ایمنی پله‌های برقی نصب‌شده در اماکن عمومی، گفت: کارشناسان این اداره کل از ابتدای سال تا کنون، وضعیت بیش از ۱۰۰ دستگاه پله‌برقی را بررسی میدانی کرده‌اند.

کد خبر 5980366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha