۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹

سومین جلسه ستاد انتخابات مجامع هلال احمر برگزار شد

سومین جلسه ستاد انتخابات مجامع هلال احمر برگزار شد

جلسه سوم ستاد مرکزی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار و راهکارهای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه سوم ستاد مرکزی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار و راهکارهای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور دبیرکل هلال احمر، رئیس سازمان داوطلبان، رئیس سازمان جوانان، معاون امور حقوقی و استان‌ها و نماینده حراست برگزار شده بود، جدول زمان بندی برگزاری انتخابات از ابتدا تا به انتها مورد بررسی قرار گرفت.

یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری منظم انتخابات و رعایت عدالت در این عرصه گفت: برگزاری شفاف انتخابات بسیار اهمیت دارد و نیاز است تا در این عرصه نظارت لازم و کافی انجام شود.

وی افزود: برگزاری انتخابات پرشور اولویت اصلی جمعیت هلال احمر است اما نیاز است تا قانون به صورت کامل اجرایی شود. از سوی دیگر باید انتخابات مجامع هلال احمر به گونه‌ای برگزار شود که نمایانگر مردمی‌بودن جمعیت باشد.

دبیرکل هلال احمر تصریح کرد: همراهی و همدلی در برگزاری انتخابات مهم است و از این طریق است که می‌توان این رویداد مهم را به خوبی مدیریت و برگزار کرد.

همچنین در این جلسه علی درویش پور، معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر با اشاره به آغاز روند انتخابات مجامع و شکل‌گیری ستاد، گفت: تنور انتخابات مجامع هلال احمر داغ شده است و ۳۱ استان اعضای ستادهای استانی را معرفی کرده اند.

وی افزود: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در نیمه تیرماه ۱۴۰۳ برگزار و از چند روز دیگر رویه مقدماتی این انتخابات آغاز می‌شود.

کد خبر 5983481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha