۱۶ دی ۱۴۰۲، ۸:۰۵

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا؛

همایش روز مادر برای مادران دارای فرزند توانخواه بجنوردی برگزار شد

همایش روز مادر برای مادران دارای فرزند توانخواه بجنوردی برگزار شد

بجنورد_ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد گفت: همایش تجلیل از مقام مادر با حضور 250 مادر دارای فرزند توانخواه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا در بجنورد برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری همایش مهر مادری، عشق فاطمی با همکاری مجموعه بهزیستی خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: در این همایش که با حضور جمعی از مادران دارای صاحب فرزندان کم توان و توان‌خواه برگزار شد از تعدادی از این مادران به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در محل آستان متبرکه امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر شهرستان بجنورد تقدیر شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد با اشاره به جزئیات این برنامه خاطرنشان کرد: در این همایش بالغ بر ۲۵۰ نفر از مادران دارای فرزندان کم توان و توان‌خواه در محل بقعه متبرکه امامزاده سید عباس بجنورد حضور پیدا کردند و برنامه‌های ویژه‌ای برای آنان اجرا شد.

وی در ادامه افزود: از مجموع افراد حاضر در این همایش و برنامه ویژه که به صورت ابتکاری برای نخستین بار در بجنورد و با همکاری این دو نهاد برگزار می‌شد، تعداد ۵ مادر که دارای ۴ فرزند کم توان و توان‌خواه هستند مورد تجلیل قرار گرفتند.

صفری همچنین گفت: ۱۰ تن از مادران دارای فرزندان ۳ الی ۹ ماهه نیز در این طرح بسته‌های معیشتی و بهداشتی کودکان را دریافت داشتند و از ۱۸ نفر از بانوان و مادران دارای اسامی زهرا و فاطمه نیز در این همایش تقدیر شدند.

کد خبر 5986393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha