۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

فرماندار شهرستان باشت:

اخلال در سلامت جامعه از آسیبهای ناشی از مواد مخدر است

اخلال در سلامت جامعه از آسیبهای ناشی از مواد مخدر است

یاسوج- فرماندار شهرستان باشت گفت: اخلال در سلامت جامعه، ایجاد ناامنی و ضربه زدن بر اقتصاد جامعه از جمله آسیب‌های ناشی از مواد مخدر در اجتماع است.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر گرامی ظهر دوشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان افزود: نجات یک شخص از دام اعتیاد در واقع نجات یک جامعه و مستحکم‌سازی بنیان خانواده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها از جمله اقدامات ارزشمند فرهنگی است که مسئولان می‌توانند با همکاری با سایر نهادها در سطح شهرستان انجام دهند، گفت: باید آگاه‌سازی عمومی و اطلاع‌رسانی در قالب فرهنگ‌سازی در جامعه انجام شود.

گرامی تصریح کرد: رخنه کردن مواد خانمان‌سوز مخدر در میان افراد جامعه به خصوص در خانواده‌ها موجب از هم گسستگی بنیان خانواده می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوب و ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی در سطح شهرستان در بحث جمع‌آوری و جلوگیری از کشت مواد افیونی داشتیم، گفت: یکی از برنامه‌هایی که باید در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد، برگزاری جلسات آموزشی با حضور اولیا و مربیان با هدف آسیب شناسی خانواده‌ها در سطح مدارس شهرستان و آگاهی‌بخشی عمومی از خطرات ناشی از استفاده از مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان است.

گرامی اظهار داشت: فقر معنوی در جامعه یکی از عوامل روی آوری افراد به سمت و سوی مواد مخدر است.

کد خبر 5989030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha