۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

استاندار البرز مطرح کرد؛

آغاز به کار نمایشگاه‌های بهاره در البرز از بهمن ماه

آغاز به کار نمایشگاه‌های بهاره در البرز از بهمن ماه

کرج- استاندار البرز گفت: امسال نمایشگاه‌های بهاره در تمامی شهرستان‌های استان با هدف تنظیم بازار و عرضه کالا با نرخ پایین‌تر، یک ماه زودتر و از بهمن ماه برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی صبح یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تداوم و استمرار جدیت قرارگاه نظارت بر بازار و تأمین کالای استان، اتحاد و انسجام حاکم را عاملی مؤثر برای کنترل بازار دانست.

وی با اشاره به یک هزار و ۴۳۰ مورد نظارت بر بازار در قالب این قرارگاه طی مدت یک هفته و برخورد با متخلفان مطرح کرد: با توجه به ایام پایانی سال که مناسبت‌هایی همچون دهه مبارک فجر، عید نوروز، ماه مبارک رمضان و … را در پیش داریم، باید جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر و با مصوبات عملیاتی و ملموس دنبال شود.

استاندار البرز بیان کرد: امسال نمایشگاه‌های بهاره در تمامی شهرستان‌های استان با هدف تنظیم بازار و عرضه کالا با نرخ پایین‌تر، یک ماه زودتر و از بهمن ماه برپا شود. باید از ظرفیت تولیدکنندگان بزرگ استان استفاده کنیم تا کالاها با بهای کمتری در نمایشگاه‌های بهاره عرضه شوند.

عبداللهی افزود: در این نمایشگاه‌ها باید اقلام خوراکی، شوینده و بهداشتی، پوشاک و هر آنچه که مورد نیاز مردم با توجه به ایام ذکر شده است، عرضه شود. نظارت‌ها باید بر مبنای قانون و رعایت احترام کسبه و مردم باشد چراکه کیفیت این نظارت‌ها، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می‌کند.

وی مطرح کرد: نظارت بر مرغداری‌ها، روند تولید جوجه و تأمین نهاده باید با ساختار ویژه ای طی تعامل با وزارتخانه متبوع دنبال شود. جهاد کشاورزی البرز باید تمامی موضوعات مربوط به تأمین مرغ و گوشت را زیر نظر داشته باشد و ذخایر مرغ در سردخانه‌ها افزایش یابد.

استاندار البرز عنوان کرد: برنامه ریزی جهت تأمین میوه تنظیم بازار استان البرز باید در جلسات ویژه و با حضور مسؤولان مربوطه با جدیت دنبال شود.

کد خبر 5994081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha