۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

حضور مردم لازمه استمرار انقلاب اسلامی ایران است

حضور مردم لازمه استمرار انقلاب اسلامی ایران است

اهواز- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اگر برای استمرار انقلاب، متوجه نقش و حضور مردم نباشیم، این موضوع صد در صد غلط و خطا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی شفیعی ظهر امروز چهارشنبه در آئین غبارروبی و عطرافشانی شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز که به مناسبت دهه فجر انجام شد، بیان کرد: یکی از سنت‌های الهی که در آیات متعدد قرآن به آن اشاره شده، سنت نصرت است

وی اضافه کرد: مردم ایران در انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، سنت نصرت الهی را تجربه کردند، نه تنها در آغاز انقلاب بلکه در برهه‌های مختلفی از انقلاب اسلامی می‌توان نمود و جلوه این سنت الهی را مشاهده کرد.

حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: هر وقت مردم پای دین و پرچم توحید آمدند، خداوند متعال نصرت خود را فرستاده و آنچنان شرایطی را برای مردم رقم زده که خود مردم چنین توقعی نداشتند؛ نمود و نمونه بارز آن، خود انقلاب اسلامی است به گونه‌ای که وقتی تمام معادلات می‌گفتند که انقلاب نمی‌تواند پیروز شود اما انقلاب پیروز شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: امروز یکی از جلوه‌های این مساله، موضوع انتخابات پیش رو است و اگر گمان کنیم که انقلاب اسلامی رقم خورد و حالا در استمرار انقلاب، متوجه نقش و حضور مردم نباشیم، این موضوع صد در صد غلط و خطا است.

وی گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که تأسیس و بقای آن منوط به حضور مردم بوده و مردم سالاری دینی همین است.

کد خبر 6010513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha