۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی همیاری شهرداری های کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری دوره آمادگی آزمون‌استخدامی آموزش و پرورش در کرمانشاه

برگزاری دوره آمادگی آزمون‌استخدامی آموزش و پرورش در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی همیاری شهرداری‌های کرمانشاه با اشاره به جذب معلمان از برگزاری دوره آمادگی آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه خبر داد.

مهنوش خزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت موضوع استخدامی آموزش و پرورش، اظهار کرد: با توجه به انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای آمادگی، موفقیت و بالا بردن سطح علمی شرکت کنندگان این مرکز آموزش عالی علمی کاربردی با توجه به منابع اعلامی مندرج در دفترچه آزمون اقدام به طراحی و اجرای سرفصل‌های هشتگانه آزمون خواهد شد.

وی به برگزاری دوره‌های آمادگی استخدامی آموزش و پرورش متناسب با سرفصل‌های استاندارد تدوین شده تاکید کرد و افزود: اساتید این دوره‌ها از مدرسین مجرب آموزش و پرورش و دانشگاه که دارای بیش از ۲۵ سال سابقه تدریس و مدیریت آموزش هستند که خود بیانگر سطح بالای علمی و آموزشی این دوره‌ها است و می‌تواند خروجی مناسبی برای موفقیت متقاضیان داشته باشد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی همیاری شهرداری‌های کرمانشاه تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های جالب دوره‌های آموزشی و آمادگی برای آزمون استخدامی این است که محتوای دوره‌ها به صورت کاملاً کاربردی هستند در پایان دوره که شامل ۲ محور عمومی و تخصصی است در هشت دوره مجزا به طور کامل آموزش داده خواهد شد.

خزایی ادامه داد: منابع این آزمون شامل تاریخ و فرهنگ تمدن، تعلیم و تربیت اسلامی، معارف و اندیشه‌های اسلامی و انقلابی، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی، روانشناسی تربیتی، روش‌ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی، استاد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش است که برای هر کدام از دوره‌ها در پایان گواهینامه معتبر از سوی دانشگاه علمی کاربردی صادر می‌گردد.

وی به مزیت حضور در دوره‌ها و دریافت گواهی‌ها تاکید و عنوان کرد: با توجه به اعتبار گواهینامه طبق بخش نامه ۱۵۵۸۵۰۵ سازمان اداری استخدامی کشور قابل ارائه و امتیازبندی کارکنان ادارات و سازمان‌ها برای پر نمودن ساعات آموزشی خواهد بود..

خزایی در پایان اضافه کرد: کسانی که تمایل به شرکت در دوره‌های مذکور را دارند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانند به ساختمان دانشکده واقع در میدان آزادگان ابتدای شهرک صدرا مراجعه نموده یا با شماره ۰۹۹۹۹۹۰۱۷۷۲ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 6012306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha