۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۵۲

استاندار البرز اعلام کرد؛

کاهش ۲۴ درصدی جرایم در استان البرز

کاهش ۲۴ درصدی جرایم در استان البرز

کرج استاندار البرز با بیان اینکه امسال جرایم در استان ۲۴ درصد کاهش یافته است، گفت: درصدد کسب رضایتمندی مردم و توانمندسازی محله‌های هدف هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر شنبه در دیدار با جمعی از فعالان احزاب استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: البرز طبق بیانات مقام معظم رهبری ایران کوچک لقب گرفته است، چراکه آحاد مختلف مردم از سراسر کشور در این استان در نهایت همگرایی و مودت زندگی می‌کنند.

وی مطرح کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که امید است با تلاشی گسترده، رویدادی باشکوه را رقم بزنیم. چگونگی برگزاری این انتخابات و میزان مشارکت مردم، تعیین کننده آینده کشور و قدرت ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی است.

استاندار البرز بیان کرد: این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر دارد و همه باور داریم که باید از خواست و آرمان‌های خود دفاع کنیم. دولت سیزدهم با جرأت در ابعاد مختلف توسعه کشور وارد شده و علیرغم محدودیت‌های مالی نسبت به جبران کمبودها و تعهدات گذشته و کنونی پیش قدم شده است.

عبداللهی افزود: مناسب سازی حقوق معلمان، سال‌ها مطالبه این قشر فرهیخته بود که مورد توجه دولت صادق الوعده سیزدهم با اشراف به مشکلات و دغدغه‌های مردم، قرار گرفت. خرسندیم از اینکه اتحاد و انسجام ویژه ای بین مجموعه استان البرز شکل گرفته و توفیقات ارزشمندی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه امسال مجموعه جرایم استان ۲۴ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: با راه اندازی قرارگاه اجتماعی و مصوبات اجرایی این قرارگاه که در ۶۷ محله محروم هدف صورت گرفت، درصدد کسب رضایتمندی مردم و توانمندسازی این محله‌ها هستیم.

استاندار البرز تاکید کرد: همه باید در کنار هم با نگاه‌ها و عقاید مختلف دست در دست هم دهیم و در مشارکت‌های اجتماعی سهیم شویم. انتخابات پیش رو می‌تواند شکوه و وحدت البرز را نه تنها در کشور بلکه در جهان به منصه ظهور برساند.

کد خبر 6013506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha