۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور خبر داد؛

اعزام ۱۲ هزار دانشجوی دانشگاه‌های پیام نور به مناطق جنگی خوزستان

اعزام ۱۲ هزار دانشجوی دانشگاه‌های پیام نور به مناطق جنگی خوزستان

اهواز- سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: ۱۲ هزار دانشجوی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در قالب اردوهای «راهیان نور» به استان خوزستان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی ظهر امروز یکشنبه در جمع مسئولان بسیج دانشجویی مراکز استانی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: حدود ۱۲ هزار دانشجوی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در قالب اردوهای راهیان نور به استان خوزستان در ماه‌های بهمن و اسفند امسال اعزام می‌شوند.

وی افزود: بودجه قابل توجهی برای اجرای اردوهای راهیان نور دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده و این اردوها با همکاری بسیج دانشجویی در ماه‌های بهمن و اسفند برگزار خواهد شد.

محمدی ادامه داد: مسئولان بسیج دانشجویی استان‌ها باید نسبت به شناسایی افراد و جانشین پروری و تربیت نیروهای متعهد بسیجی برای تداوم راه انقلاب، اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی اضافه کرد: استان‌ها باید پنج درصد از درآمدهای غیرشهریه‌ای خود را به کارهای فرهنگی و اجتماعی اختصاص داده و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی گفت: مشکلاتی که در مسیر انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی وجود دارد باید بررسی و برطرف شود تا دانشجویان بدون دغدغه نسبت به اجرای امور فرهنگی اقدام کنند.

کد خبر 6014204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha