۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

معاون درمان علوم پزشکی البرز:

۲ مرکز درمان ناباروری در البرز فعال است

۲ مرکز درمان ناباروری در البرز فعال است

کرج- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز راه اندازی دو مرکز درمان ناباروری و دو دستگاه ام آر آی و فعال سازی دیالیز صفاقی را از جمله اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم برشمرد.

امیرعباس واعظی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بخشی از اقدامات شاخص بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در دولت سیزدهم از تأمین تجهیزات پزشکی به ارزش دو هزار میلیارد ریال در مراکز دولتی استان خبر داد.

وی با اشاره به ارتقای شاخص تعداد تخت‌های بیمارستانی به ازای هر یک هزار نفر ۱.۱۱ تخت و با بیان اینکه در ایران به ازای هر یک هزار نفر ۱.۸۸ تخت موجود است، افزود: در مدیریت نظارت و اعتباربخشی از نظر شاخص دقت در بازدیدها رتبه اول را کسب کرده‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از احداث بخش کلینیک غیرتهاجمی قلب در نزدیکی اورژانس و راه اندازی بخش بازتوانی قلبی برای اولین بار در این استان خبر داد و عنوان کرد: کلینیک طب سنتی و سلامتکده نیز در این استان راه اندازی شد.

واعظی راه اندازی دو مرکز درمان ناباروری و دو دستگاه ام آر آی، فعال سازی دیالیز صفاقی و راه اندازی راه اندازی سنگ شکن برون اندامی در استان البرز برای اولین بار و کاهش پنج درصدی شاخص سزارین را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

کد خبر 6015305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha