۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰

مدیرکل کمیته امداد زنجان عنوان کرد؛

معرفی ۷۴۰۰ نفر به مرکز مشاوره برای دریافت خدمان

معرفی ۷۴۰۰ نفر به مرکز مشاوره برای دریافت خدمان

زنجان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، از معرفی ۷۴۰۰ نفر به مرکز مشاوره برای اخذ خدمات خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌اله صالحی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز مشاوره که با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه امیدواریم راه‌اندازی این کلینیک منشأ خیر و برکات زیادی برای استان باشد، افزود: تا به امروز نزدیک به ۳۰ هزار خدمت مشاوره در این کلینیک انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه ۷۴۰۰ نفر برای اخذ خدمات از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به این کلینیک معرفی شده‌اند، گفت: در طول یک سال فعالیت این کلینیک، خوشبختانه شاهد عملکرد خوب فعالان این عرصه بودیم که باعث خیر و برکت برای جامعه هدف این نهاد بودند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازی جامعه هدف است، اظهار کرد: امیدواریم با ارتقای فعالیت‌ها، شاهد گسترش خدمات در کلینیک باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان زنجانی را یکی از سیاست‌های ابلاغی این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه میزان ورودی دانش‌آموزان به دانشگاه‌ها ۶۰ تا ۸۰ نفر در سال بود که امسال به ۱۰۹ نفر رسیده است که از این تعداد ۴۰ نفر در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی قبول شده‌اند.

وی، ازدواج زنان سرپرست خانوار را از دیگر پیگیری‌های این نهاد در استان زنجان اعلام و تصریح کرد: در همین راستا امسال تعداد عملکرد در این حوزه ۱۶۰ نفر بود. همچنین ۳۶۰ میلیون تومان برای تجهیز مرکز هزینه شد.

کد خبر 6017435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha