۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱

بیانیه آموزش و پرورش در آستانه جشن انقلاب

بیانیه آموزش و پرورش در آستانه جشن انقلاب

همزمان با چهلمین روز شهادت مظلومانه معلمان و دانش آموزان شهید حمله تروریستی کرمان، وزارت آموزش و پرورش از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از مردم فهیم کشور برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

در متن بیانیه آمده است: ملت ایران در راه رسیدن به آرمان‌های بزرگ و متعالی خود، زمستان ظلم و وابستگی و استبداد را به بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مبدل ساخت و پرچم ظلم ستیزی و حق طلبی را با هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در جهان به اهتزاز درآورد.

سلام و درود خداوند بر شهیدانی که در راه این آرمان بزرگ از جان خویش گذشتند و امروز در پرتو نور این ستارگان فروزان، نهال بالنده انقلاب، به شجره مبارک و مستحکم تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی عمیق و ریشه دار است که بن مایه‌های فرهنگی و اجتماعی آن نمود و بروز ویژه ای دارند.

این انقلاب شکوهمند، در عرصه آموزش و پرورش، تغییر و تحولات مثبت، دستاوردهای بزرگ، و پیشرفت‌های عظیمی را رقم زده است و امروز در گام دوم انقلاب، دستگاه تعلیم و تربیت کشور با اتکا به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در مسیر تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی به پیش می‌رود.

در این مسیر اگر چه با جنگ ادراکی و شناختی جبهه استکبار مواجهیم اما در سایه هدایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز و با اتکا به حضور جهادگرانه فرهنگیان با بصیرت به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور و با امید به دانش آموزان انقلابی آینده ساز، به فتح قله‌های پیش رو ایمان داریم.

بر این اساس و در آستانه چهلمین روز شهادت مظلومانه معلمان و دانش آموزان شهید حمله تروریستی کرمان، فرهنگیان و دانش آموزان کشور با عزمی راسخ در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور آگاهانه و حماسی خود را به نمایش خواهند گذاشت و در این مسیر از مردم فهیم و بزرگوار ایران عزیز دعوت می‌کنند تا به عهد و رسم همیشگی در روز ۲۲ بهمن با حضور در این راهپیمایی به رویارویی با آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی برخیزند و پرچم عزت و اقتدار کشور را به اهتزاز درآورند.

کد خبر 6019907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha