۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰

دادستان قزوین خبر داد؛

ایجاد اشتغال برای ۳۷۳ معتاد بهبود یافته در قزوین

ایجاد اشتغال برای ۳۷۳ معتاد بهبود یافته در قزوین

قزوین- دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از ایجاد اشتغال برای ۳۷۳ نفر از معتادان بهبود یافته از اعتیاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رجبی در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و جلوگیری از بازگشت مجدد افراد بهبود یافته به اعتیاد، کارگاه‌های تولیدی در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: با هدف ارتقا سطح کیفیت زندگی افراد در حال بهبودی و بهبود یافته، شناسایی نیازهای مددجو و خانواده آنان و حمایت‌هایی برای پس از خروج این افراد از مرحله درمانی در نظر گرفته شده که ایجاد اشتغال یکی از این موارد که توسط دستگاه قضائی ارائه می‌گردد.

رجبی اضافه کرد: به همین منظور از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۷۳ نفر از این افراد جهت اشتغال معرفی شده‌اند که ۲۱۴ نفر از این افراد در واحدهای مختلف صنعتی، تولیدی و کشاورزی به صورت پایدار، ۱۰۱ نفر در مشاغل موقت و مابقی افراد نیز از طریق اتاق بازرگانی استان جهت اشتغال معرفی شده و در حال فعالیت می‌باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در پایان خاطر نشان کرد: اشتغال به کار معتادان بهبود یافته به بازگشت این افراد به روند و چرخه عادی زندگی و پرهیز از تکرار مصرف مواد مخدر کمک کرده و آسیب‌های اجتماعی را نیز کاهش می‌دهد.

کد خبر 6024554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha