۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷

در گفت‌وگو با مهر؛

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان سمنان برپا می‌شود

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان سمنان برپا می‌شود

سمنان- معاون استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم محصولات بهاره در نقاط مختلف استان به مناسبت ماه رمضان و عید سعید نوروز، خبر داد.

محمدرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه متقارن با ایام پایان سال و با توجه به نزدیکی عید نوروز و ماه رمضان، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات در استان سمنان برپا می‌شود، تاکید کرد: این نمایشگاه‌ها قرار است در شاهرود، سمنان، دامغان و گرمسار برپا شود.

وی با بیان اینکه عرضه مستقیم و بی واسطه کالا با قیمت کمتر هدف این نمایشگاه‌ها خواهد بود، افزود: برپایی این نمایشگاه‌ها در ستاد تنظیم بازار استان به تصویب رسیده و کیفیت و کمیت آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه مجموعاً چهار نمایشگاه جامع بهاره در استان برپا می‌شود، ابراز کرد: میوه و تره بار، گوشت و مرغ، آجیل و اقلام اساسی اولیه مردم اولویت‌های این رویدادها خواهند بود.

صادقی با بیان اینکه در آستانه ماه رمضان و سال نو همچنین ۴۰۰ تن میوه مورد نیاز مردم در سردخانه‌ها ذخیره شده است، ابراز کرد: این میوه‌ها به صورت تنظیم بازار در موعد مقتضی به بازار عرضه و با قیمت دولتی عرضه خواهند شد.

وی تشدید نظارت بر بازار عرضه را دیگر اقدام دولت در ایام منتهی به سال نو و ماه رمضان دانست و تاکید کرد: نظارت‌ها با اولویت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه رمضان توسط دستگاه‌های ذی‌ربط مانند تعزیرات، صمت، جهاد کشاورزی، اصناف و …اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6028354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha