۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

اطلاعیه باشگاه فولاد؛

هنوز سرمربی انتخاب نشده است / مذاکرات فشرده ادامه دارد

هنوز سرمربی انتخاب نشده است / مذاکرات فشرده ادامه دارد

اهواز - باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه انتخاب نشده و مذاکرات فشرده با گزینه‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای اخیر افرادی بی شماری به عنوان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از سوی برخی رسانه‌ها اعلام شد و حتی برخی رسانه‌ها از انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم خبر داده بودند که با اطلاعیه صادر شده از سوی باشگاه فولاد خوزستان، تمام این خبر به نوعی رد شده است.

در اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان اعلام شده است: پیرو شایعات مطرح شده در فضای مجازی، به اطلاع می‌رساند در روزهای گذشته تلاش‌های زیادی برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان انجام شده است. باشگاه در این مسیر با گزینه‌های مورد تأیید هواداران مذاکراتی فشرده و طولانی داشت اما با وجود برخی توافقات صورت گرفته در نهایت این مذاکرات به عقد قرارداد منجر نشد و نافرجام ماند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به خواسته هواداران عزیز، مبنی بر انتخاب یک سرمربی با رزومه مناسب و در شأن باشگاه بزرگ فولاد خوزستان و با علم به اینکه چنین انتخابی در بازه زمانی فعلی امکان‌پذیر نیست، مدیریت باشگاه تصمیم بر ادامه فعالیت با کادرفنی خوزستانی به رهبری احمد آل‌نعمه اتخاذ کرده است. باشگاه فولاد خوزستان در شرایط حساس کنونی به سمت هواداران شریف خود دست یاری دراز می‌کند؛ بدیهی است که بازگشت به دوران پرافتخار بدون همدلی و اعتماد متقابل حاصل نخواهد شد.

کد خبر 6034701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha