۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹

مدیرعامل خیران یاریگران زندگی اردبیل خبر داد؛

ایجاد نشاط با مسابقات ورزشی برای بهبودیافتگان از اعتیاد

ایجاد نشاط با مسابقات ورزشی برای بهبودیافتگان از اعتیاد

اردبیل- مدیرعامل مجمع خیران یاریگران زندگی استان اردبیل گفت: به ‌منظور نشاط در بین بهبودیافتگان از اعتیاد استان اردبیل، یک دوره مسابقات ورزشی برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نصرالله‌زاده شامگاه پنجشنبه در اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مراکز اقامتی بهبود بازتوانی ترک اعتیاد که در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره برای اولین بار در استان به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل و مجمع خیران یاریگران زندگی با هدف ایجاد شور و نشاط در میان بهبودیافتگان از اعتیاد و مقیمان در حال ترک اعتیاد برگزار شد.

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف ورزشی به مسابقه پرداختند و در نهایت نفرات برتر و قهرمانان مشخص شد که در این برنامه از آنها تجلیل به عمل آمد.

مدیرعامل مجمع خیران یاریگران زندگی استان اردبیل با بیان اینکه در این برنامه بسته‌های غذایی به خانواده‌های مددجو توزیع خواهد شد، گفت: با هدف ارتقای اعتماد به نفس مددجویان، خانواده آنها نیز به این جشن دعوت شده تا از نزدیک در جریان روند بازتوانی و بهبودی آنها قرار بگیرند و ملاحظه کنند که در چه فضای مطلوبی این امر محقق می‌شود.

نصرالله‌زاده افزود: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ورزشی این است که جامعه باید دیدگاهش را به افراد دارای اعتیاد و یا بهبود یافته از اعتیاد تغییر دهد و این نگرش طوری باشد که به این مددجویان نیز در حوزه‌های مختلف میدان داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجمع یاریگران خیران استان اردبیل با هدف حمایت از مددجویان معتاد اخیراً شروع به کار کرده که انتظار داریم خیران استان یاریگر این مجمع باشند.

نصرالله‌زاده اضافه کرد: در این مجمع کمیته‌های مختلف تخصصی از جمله پزشکی، ورزشی، رسانه، فرهنگی و… تشکیل شده که قرار است هر کمیته هر ماه یک برنامه شاخص در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش برگزار کند که اکنون شاهد برگزاری برنامه کمیته ورزشی بودیم.

مدیرعامل مجمع خیران یاریگران زندگی استان اردبیل ورود مجمع خیران را به پدیده مقابله و درمان اعتیاد مهم و مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: هر جا خیران وارد شدند، موفقیت‌های بسیاری کسب شده و سازمان‌های مردم‌نهاد خود اهرم و عنصری بالقوه در پیشگیری از اعتیاد هستند.

کد خبر 6035172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha