۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

فرماندار کرمانشاه:

انصراف ۱۸ کاندیدا از حوزه انتخابیه کرمانشاه

انصراف ۱۸ کاندیدا از حوزه انتخابیه کرمانشاه

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه با اشاره به انصراف ۱۸ کاندیدا از حوزه انتخابیه کرمانشاه، گفت: یکصد و یازده نفر در کرمانشاه باهم رقابت می‌کنند.

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انصراف ۱۸ نفر از افراد تأیید صلاحیت شده نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه شهرستان کرمانشاه، تعداد افراد کاندیدا برای حضور در مجلس از این حوزه انتخابیه به یکصد و یازده نفر کاهش یافت.

وی به ثبت‌نام اولیه ۵۴۶ کاندید در کرمانشاه برای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: پس از ثبت‌نام اولیه در مرحله بعد ۲۸۹ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند و سپس طی بررسی‌های صورت گرفته در نهایت ۱۲۹ نفر صلاحیت آنها احراز و مجاز به حضور در عرصه انتخابات شدند.

فرماندار کرمانشاه به انصراف ۱۸ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه تاکید و تصریح کرد: هم اکنون این رقابت بین یکصد و یازده نفر کشیده شد که اسامی نهایی این افراد برای اطلاع و آگاهی مردم منتشر شده است.

آمویی در ادامه از پایان یافتن زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: طبق قانون این افراد ۲۴ ساعت پیش از تبلیغات تنها حق تبلیغات داشته از ساعت هشت صبح امروز دهم اسفندماه هرگونه فعالتی تبلیغاتی ممنوع و در صورت مشاهده حتماً اقدامات قانونی علیه این افراد به عمل خواهد آمد.

وی یادآوری کرد: اکیپ‌های نظارتی به صورت مستمر در حال رصد و پایش فعالیت نامزدهای نمایندگی هستند و مواردی از برخی تخلفات که اتفاق افتاده بود را به مبادی ذی ربط گزارش کردند و این نظارت‌ها همچنان تا پایان کار رأی گیری ادامه پیدا می‌کند.

آمویی در پایان از وجود ۶۴۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۵۴۵ شعبه در مرکز استان به اضافه یک شعبه ویژه اقلیت‌های مذهبی و ۱۰۰ شعبه نیز در بخش‌های فیروزآباد، ماهیدشت، کوزران و بیلوار آماده اخذ رأی از مردم این دیار هستند.

کد خبر 6041161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha