۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶

در پیامی؛

مشارکت پرشور مردم در انتخابات مردم‌سالاری را به ثبت می‌رساند

مشارکت پرشور مردم در انتخابات مردم‌سالاری را به ثبت می‌رساند

اردبیل- شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در پیامی اعلام کرد؛ مشارکت پرشور مردم در انتخابات مردم‌سالاری را در تاریخ ایران به ثبت می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از دانش‌آموزان، فرهنگیان و آحاد مختلف مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت به عمل آورد.

پس از برگزاری جشن تولد چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی که با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بار دیگر عزت این نظام در بیعت پرشور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه ظهور رسید، اکنون عرصه مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پیش روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است.

عرصه انتخابات میدانی مهم برای رقابتی مهیج بین کاندیداهای کرسی‌های پر اهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است تا مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های رأی را در پیش روی دشمنانی که با خیالی خام در صدد ضربه زدن به نظام هستند، به مرحله بروز رسانده و حماسه ماندگار مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.

از سوی دیگر انتخابات مظهر رشد، استقلال، آزادی و اقتدار ملت ایران است؛ انتخابات صحنه حضور مردم در عرصه‌های گوناگون مهم و اساسی کشور است و باید در گام دوم انقلاب با حضوری شکوهمندانه این تکلیف سیاسی را به نحوه احسن انجام داده و دوستان، آشنایان و اطرافیان را نیز توصیه به این امر مبارک کنیم.

بر این اساس شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و دانش‌آموزان رأی اولی از فرهنگیان، اولیای محترم و آحاد مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت به عمل می‌آورد.

شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل

بسیج فرهنگیان استان

بسیج دانش‌آموزی استان

سازمان دانش‌آموزی استان

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان

شورای دانش‌آموزی مدارس استان

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان

کد خبر 6041319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha