۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

رییس هیأت بازرسی انتخابات اردبیل:

۱۸۰۰ نفر عوامل بازرسی انتخابات مجلس و خبرگان را رصد می‌کنند

۱۸۰۰ نفر عوامل بازرسی انتخابات مجلس و خبرگان را رصد می‌کنند

اردبیل- رییس هیأت بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از عوامل بازرسی استان در قالب اکیپ‌ها و تیم‌های مختلف بر روند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نظارت دارند.

سید کمال‌الدین میرجعفریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این تعداد عوامل بازرسی در قالب یک‌هزار و ۳۸۰ نفر بازرس مستقر و ۹۵ سر بازرس بر روند انتخابات نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: به ازای هر صندوق یک بازرس و به ازای هر ۲۰ صندوق یک سر بازرس فعالیت خود را انجام می‌دهند تا انتخابات ۱۱ اسفند در عین سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

رییس هیأت بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: ۱۷ نفر نیز به عنوان بازرس ویژه در عرصه انتخابات حاضر هستند تا روند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را مورد رصد و پایش قرار دهند.

میرجعفریان با قدردانی از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات باشکوه و حضور گسترده مردم در صحنه اخذ رأی افزود: از اولین ساعات صبح امروز در شعب اخذ رأی مردم حضور گرم و پرشوری را به نمایش گذاشته و قطعاً این روند تا پایان وقت رأی‌گیری ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش عوامل اجرایی بر این است تا سلامت، امنیت و اقتدار انتخابات و شعب اخذ رأی را حفظ کرده و فرصتی را برای حاضران در انتخابات مهیا کنند تا بدون دغدغه رأی خود را به صندوق‌های رأی بریزند.

میرجعفریان با ثبت برخی از تخلفات جزیی در فرآیند انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: شب گذشته برخی تخلفاتی را در حوزه تبلیغات کاندیداها شاهد بودیم که به محض اطلاع گزارش‌ها جمع‌بندی و مشکلات پیش رو برطرف شد تا شاهد اختلال در فرآیند برگزاری انتخابات نباشیم.

رییس هیأت بازرسی انتخابات استان اردبیل بیان کرد: از اولین ساعات صبح امروز حضور گرم و پرشور مردم را در پای صندوق‌های رأی شاهد هستیم و این حضور گسترده می‌تواند تیر خلاص بر پیکره استکبار جهانی در تبلیغات سوء علیه نظام اسلامی و انتخابات باشد.

کد خبر 6042623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha