۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۳

دادستان کرمانشاه خبر داد؛

دستگیری حدود ۱۰۰ متخلف انتخاباتی در کرمانشاه

دستگیری حدود ۱۰۰ متخلف انتخاباتی در کرمانشاه

کرمانشاه- دادستان کرمانشاه با تاکید بر برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و متخلفان انتخابات، از دستگیری حدود ۱۰۰ نفر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کریمی بعد از ظهر جمعه با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس میزان استقبال مردم در انتخابات امید است خروجی کار مجلس قوی و تأثیرگذار باشد.

وی افزود: از ابتدای صبح امروز مواردی از تخلفات در مرکز و شهرستان‌های استان کرمانشاه پیش آمده که این و تخلفات ناشی از درگیری در بین کاندیدها بوده است که شهرستان اسلام آباد غرب به طور خاص بیشتر شاهد این درگیری‌ها بوده است.

رئیس دادگستری استان کرمانشاه در ادامه تخلفات پیش آمده در شهرستان اسلام آباد غرب و درگیری بین طرفداران کاندیداها، تصریح کرد: تعدادی از این افراد بازداشت و تشکیل پرونده قضائی برای آنها انجام گرفته و تعدادی از گزارشات مبنی بر خرید و فروش آرا نیز زیر نظر ناظران و ضابطین ارائه شده است.

کریمی با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰۰ نفر متخلف دستگیر شدند، ادامه داد: با توجه به شناسایی و گزارشات حاکی از خرید و فروش برای جرایم انتخاباتی پرونده‌های قضائی تشکیل شده و پرونده‌های تشکیل شده در دوره انتخابات خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: هرچه به پایان ساعات انتخاباتی می‌رسیم ازدحام جمعیت در شعب افزایش می‌یابد و با توجه به امکان افزایش تخلفات در این ساعات ضابطین و متخلفان را شناسایی و در برابر هرگونه تخلفت بدون تعارف برخورد جدی. انجام می‌گیرد.

کد خبر 6042855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha