۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد:

شاهد برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی هستیم

شاهد برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی هستیم

شهرکرد-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه شاهد برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی هستیم که به این بداخلاقی‌ها ورود کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصرالدین صالحی عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تقدیر از زحمات خبرنگاران در راستای افزایش مشارکت در انتخابات و پاسخ به شبهات، اظهار کرد: فضای رسانه‌ای سالمی در استان داریم، متأسفانه شاهد برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی هستیم که به این بداخلاقی‌ها ورود کردیم و پرونده نیز تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری افزود: افرادی که رویه خود را تغییر دهند، قطعاً مشمول عفو قوه قضائیه خواهند شد.

وی با بیان اینکه کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد، یادآور شد: ۷۹ پرونده قضائی در حوزه تخلفات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی تشکیل و در حال بررسی است.

صالحی افزود: تاکنون گزارش خاصی از تخلف انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است، دو مورد بی‌نظمی در شعب گزارش شد که این مسئله نیز در حال بررسی است و نسبت به عوامل بی‌نظمی اقدام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: نظم و امنیت جامعه چه در در زمان انتخابات، چه در زمان شمارش آرا و اعلام آرا خط قرمز دستگاه قضا است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

کد خبر 6042856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha