۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

مراسم روز درختکاری در دهکده تفریحی باغستان برگزار شد

مراسم روز درختکاری در دهکده تفریحی باغستان برگزار شد

کرج- مراسم روز درختکاری پیش از ظهر سه شنبه با حضور مسوولان شهری و جمعی از دانش آموزان در دهکده تفریحی گردشگری باغستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم روز درختکاری پیش از ظهر سه شنبه با حضور مسؤولان شهری از جمله شهردار و فرماندار ویژه کرج و اعضای شورای اسلامی این شهر و جمعی از دانش آموزان در دهکده تفریحی گردشگری باغستان برگزار شد.

یحیی رمضانی، فرماندار ویژه شهرستان کرج در این مراسم با تاکید بر مشارکت دانش آموزان در تمام لایه‌های تصمیم گیری گفت: امروز همه در اینجا گرد هم آمده‌ایم تا یک کار جدید و زیبنده انجام دهیم و درختان بارور و مثمر بکاریم.

مهرداد کیانی، شهردار کرج نیز در این مراسم خطاب به دانش آموزان مطرح کرد: درختانی که در این جریان خوب فرهنگی امروز می کارید، پا به پای شما بزرگ می‌شوند و آینده شهر کرج را از لحاظ محیط زیستی خواهند ساخت.

وی عنوان کرد: زیبایی امروز شهر کرج حاصل زحمات بزرگانی است که برای سبز کردن این شهر تلاش کردند. شما دانش آموزان فرهنگ زیبای درختکاری را به یادگار داشته باشید و به محیط زیست احترام بگذارید. ما نیز برای توسعه فضای سبز شهر تلاش می‌کنیم.

شهردار کرج اظهار کرد: یکی از افتخارات مدیریت شهری دوره ششم این است که ما در پروژه‌های عمرانی به محیط زیست و درختان احترام گذاشته و در حد امکان درختانی که در خط پروژه‌ها بودند را جابجا کردیم که امیدواریم بتوانیم این رویه را ادامه دهیم.

کد خبر 6046858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha