۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶

رئیس کل دادگستری اصفهان:

۱۷۹ مورد پرونده تخلف انتخاباتی در اصفهان تشکیل شد

۱۷۹ مورد پرونده تخلف انتخاباتی در اصفهان تشکیل شد

اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل ۱۷۹ مورد پرونده تخلف انتخاباتی در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در یازدهمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: علیرغم همه توطئه‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های بیش از یکساله معاندین و بدخواهان نظام برای القا ناکارآمدی مسئولان و ایجاد نارضایتی در جامعه و همچنین انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی در کشور به منظور جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات، بار دیگر شاهد بودیم که مردم ولایتمدار، انقلابی و بصیر، به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، همه تلاش‌های دشمنان را ناکام گذاشتند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه از تشکیل ۱۷۹ مورد پرونده تخلف انتخاباتی خبر داد و تصریح کرد: از مجموع ۱۷۹ پرونده، که در سراسر استان تشکیل شد؛ تعداد ۱۵۸ مورد در شعب ویژه و تحت نظارت مسئولان قضائی هرحوزه قضائی در جریان رسیدگی است. تعداد، ۱۹ پرونده مختومه و منتهی به صدور قرار منع تعقیب و در دو پرونده نیز کیفرخواست صادر شده است.

حجت‌الاسلام جعفری در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه یافته‌های ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان اصفهان به صورت دقیق جهت ثبت و ضبط و بهره‌برداری در انتخابات‌های بعدی به هیئت نظارت بر انتخابات استان و سایر نهادهای ذیربط ارسال خواهد شد.

کد خبر 6047277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      1 0
      باید.هر.دوره.نمایندگی.مجلس.دودوره.باشد.اگر. خدمت باشد.بس.است.اگر نیروی.تازه.نفس برود بتواندکار کند.
    • بیتا FR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      باشه شما راست میگین 😂😂حضور پررنگ