۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۰۱

در آستانه نوروز و ماه رمضان؛

نمایشگاه بهاره اردبیل گشایش یافت

نمایشگاه بهاره اردبیل گشایش یافت

اردبیل- در آستانه بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم مایحتاج مردم در اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل شامگاه سه‌شنبه در آیین گشایش این نمایشگاه در اردبیل، اظهار کرد: از امروز و در محل نمایشگاه دائمی اردبیل این نمایشگاه برپا شده تا تولیدکنندگان بی‌واسطه محصولات متنوع خود را به مشتریان عرضه کنند.

مسعود ایرانی تصریح کرد: در این نمایشگاه کالاها به صورت عمده و خرده عرضه می‌شود و هموطنان در بخش‌های مختلف اعم از پوشاک، مواد غذایی، منسوجات، خواربار و... می‌توانند مایحتاج ضروری خود را با قیمت مناسب تأمین کنند.

وی گفت: نمایشگاه از امروز تا 25 اسفندماه دایر خواهد بود و در صورت استقبال مردم امکان تمدید آن تا 28 اسفندماه نیز وجود دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان هموطنان می‌توانند خریدهای خود را به صورت تجمیعی در این نمایشگاه انجام داده و از تخفیف ویژه نیز بهره‌مند شوند.

ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عرضه مستقیم مایحتاج ضروری مردم به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان اعم از شکر، روغن، گوشت سفید و قرمز و سایر نیازمندی‌ها در قالب این نمایشگاه و با قیمت مصوب ارائه می‌شود تا هموطنان در تهیه این کالاها مشکلی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: با نظارت‌های مستمری که با همکاری تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌دهیم، سعی ما بر این است تا جلوی گران‌فروشی و احتکار در این ایام گرفته شود و عرضه کالا با قیمت مصوب و برای عموم مردم به شکل راحت و مطلوب انجام شود.

ایرانی بیان کرد: ذخایر مناسبی را برای ایام عید و ماه رمضان داریم و هیچ‌گونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی انجام نخواهد شد و هموطنان نباید دغدغه‌ای از بابت تأمین مایحتاج ضروری این ایام داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در هفته پایانی اسفندماه توزیع میوه شب عید نیز آغاز خواهد شد تا به تناسب نیاز بازار سیب قرمز و پرتقال با قیمت مصوب به مردم عرضه شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با تقویت اکیپ‌های نظارتی و همچنین گروه‌های مردمی سعی ما بر این است تا جلوی تخلفات صنفی نیز گرفته شده و در خود نمایشگاه نیز با موارد متعدد تخلف صنفی برخورد و در سریعترین زمان با تشکیل پرونده، متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

کد خبر 6047644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha