۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۸

رییس سازمان صمت استان سمنان:

نمایشگاه بهاره اقلام اساسی در سمنان راه اندازی شد

نمایشگاه بهاره اقلام اساسی در سمنان راه اندازی شد

سمنان- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از راه اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم بهاره ویژه ماه رمضان و عید نوروز در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار احمدی صبح چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی محل دائمی نمایشگاه‌های سمنان بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سال و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به اقلام و کالاهای ضروری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره و ضیافت از تاریخ ۱۴ اسفندماه در سمنان آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها تا تاریخ ۲۰ اسفندماه دایر است، افزود: این نمایشگاه با ۱۲۰ غرفه پذیرای مردم سمنان برای تأمین اقلام مورد نیازشان است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بیان کرد: اقلام عرضه شده در این نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، خشکبار و آجیل، شیرینی و شکلات، لوازم بهداشتی و سلولوزی و اقلام و کالاهای اساسی ویژه نوروز و ماه رمضان است.

احمدی بیان کرد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه دائمی سمنان واقع در کیلومتر چهار جاده سمنان به سمت دامغان دایر است./

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان و واحدهای تولیدی استان در عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز نقش اساسی دارند تعدادی از فروشگاه‌ها و واحدهای تولیدی در این نمایشگاه بهاره غرفه خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورتی که بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه داران مشاهده نمایند مراتب را اطلاع تا برخورد قانونی از طرف بازرسین صورت پذیرد.

کد خبر 6047681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha