۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) خبر داد؛

کاشت ۲۹۴ هزار اصله نهال توسط سپاه در کرمانشاه

کاشت ۲۹۴ هزار اصله نهال توسط سپاه در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه کاشت ۲۹۴ هزار اصل نهال در سطح ۴۸۸ هکتار از اراضی طبیعی و مجموعه سپاه تا پایان سال‌جاری خبر داد.

سرهنگ سعید بهشتی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه به عنوان «هفته منابع طبیعی» نامگذاری شده که نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند «روز درختکاری» است.

وی افزود: به همین مناسبت مراسمی در لشکر ۲۹ سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و بسیجیان در حال برگزاری شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در خصوص درختکاری توسط سپاه، تصریح کرد: در مجموعه پادگان‌های سپاه استان اعم از نیروی زمینی، هوا فضا و… و در عرصه طبیعی بحث کاشت درخت را داریم.

وی از پای کار بودن سپاه استان در طرح ملی کاشت یک‌میلیارد اصله نهال در کشور خبر داد و گفت: در این طرح ملی در قالب بسیج مسؤولیت داریم.

سرهنگ بهشتی‌راد خاطرنشان کرد: از اول اسفندماه طرح ملی را شروع کردیم و ان‌شاءالله تا پایان سال ۲۹۴ هزار اصل نهال در سطح ۴۸۸ هکتار از اراضی طبیعی و مجموعه سپاه کاشت خواهد شد.

وی از درخت به‌عنوان ریه زمین یاد کرد و به ۲ نعمت بزرگ سلامتی و امنیت اشاره‌ای داشت و گفت: حفظ امنیت وظیفه نیروهای مسلح است که سپاه و بسیج در بحث امنیت زیستی و سلامتی مردم هم با همراهی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی به میدان آمده و پیشرو هستند.

کد خبر 6048202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha