۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

مشکلات و مسایل شبکه تبلیغ در فضای گفتمانی قابل حل است

مشکلات و مسایل شبکه تبلیغ در فضای گفتمانی قابل حل است

رشت - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برنامه ریزی، انسجام کاری و استعدادشناسی در شبکه تبلیغ اهمیت دارد، گفت: بسیاری از مشکلات و مسائل در فضای گفتمانی قابل حل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی گیلانی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست جمعی از روحانیون و شبکه تبلیغ گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به شبکه تبلیغ در سرفصل‌های مختلف اظهار کرد: توانمندسازی علمی و معیشتی مبلغین در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام نجفی با تاکید بر احیای جایگاه واقعی شبکه تبلیغ در گیلان اضافه کرد: نگاه و خرد جمعی برای توانمندسازی و احیای جایگاه واقعی شبکه تبلیغ در گیلان وجود دارد و باید از ظرفیت‌های مختلف در این بخش بهره گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی، انسجام کاری و استعداد شناسی در شبکه تبلیغ اهمیت دارد، افزود: بسیاری از مشکلات و مسائل در فضای گفتمانی قابل حل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های تبلیغی در محلات بیان کرد: ارتقای بنیه علمی و آموزشی افراد و فعالین حوزه تبلیغ در گیلان از ضروریات است.

نجفی گیلانی بابیان اینکه فعالین و شبکه تبلیغ گیلان دوره‌های های تخصصی تبلیغی را آموزش می‌بینند، گفت: آموزش محور کار فعالین حوزه تبلیغ در گیلان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه ماه رمضان افزود: عملیات رمضان با محوریت قرآن در سرفصل‌های مختلف در گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رمضان ماه فرصت‌ها است، گفت: تبیین مفاهیم و آموزه‌های دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان مورد توجه است.

کد خبر 6048914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha