۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸

معاون آموزش و پرورش اردبیل:

۱۰۶ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در اردبیل آماده شد

۱۰۶ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در اردبیل آماده شد

اردبیل - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۰۶ مدرسه با ۵۰۸ کلاس درس برای اسکان نوروزی مسافران فرهنگی در اردبیل آماده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ترحم رستمی ظهر یکشنبه در بازدید از محل اسکان فرهنگیان در ایام نوروز اظهار کرد: ۱۰۶ مدرسه با ۵۰۸ کلاس در ۱۹ پایگاه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در استان اردبیل آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه آماده استقبال از مسافران نوروزی هستیم، گفت: ۲۸۳ نفر از پرسنل آموزشی و اداری، به عنوان عوامل اجرایی به منظور استقبال، اسکان و پذیرایی از میهمانان و گردشگران فرهنگی با ستاد اسکان آموزش و پرورش همکاری می‌کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: کلاس‌ها در ۳ سطح ویژه، الف و ب درجه‌بندی شده است که ۲۶۷ کلاس ویژه، ۱۸۱ کلاس نوع «الف» و ۶۰ کلاس از نوع «ب» برای اسکان مسافران فرهنگی میهمان استان اردبیل، در نظر گرفته شده است.

رستمی تصریح کرد: فرهنگیانی که قصد مسافرت به دارالارشاد اردبیل را دارند، می‌توانند از تاریخ ۲۰ اسفند با مراجعه به سایت اینترنتی http://Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش حضوری نیز از ۲۸ اسفندماه شروع و تا ۱۳ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6051384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha