۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

یاد شهیدان_۱

شهید عبداللهی؛ پاسدار جوانی که از گناه فراری بود

شهید عبداللهی؛ پاسدار جوانی که از گناه فراری بود

همدان-شهید ناصر عبداللهی به عنوان یک پاسدار جوان الحمدلله فرصت گناه نداشت یعنی سنی از او نگذشته بود اما فرصت برای گناه نداشت و پاک بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شخصیت شهید ناصر عبداللهی را از دو جنبه نگاه می‌کنیم یکی اینکه آن خصلت‌های ذاتی ایشان بود واقعاً متدین بود واقعاً متدین بود یعنی به معنای واقعی آدم متدینی بود ما در پیشگاه خداوند شهادت می‌دهیم که این شهید بزرگوار آدم متدینی بود.

شهید عبداللهی؛ پاسدار جوانی که از گناه فراری بود

ایشان واقعاً آدم مخلصی بود، انقلابی بود، آدم ولایت مداری بود، یعنی به عنوان یک پاسدار جوان الحمدلله فرصت گناه نداشت یعنی سنی از او نگذشته بود، فرصت برای گناه نداشت پاک بود، یعنی همه اعمال شهید ناصر عبداللهی با اخلاصش معلوم بود ما در پیشگاه خدا شهادت می‌دهیم که حقیقتاً مخلص بود، یعنی اگر ما بخواهیم افراد مخلص را تابلو کنیم بگیریم تا آنهایی که مانده‌اند ببینند می‌گوئیم ناصر عبداللهی یکی از آنها ست، هم پاک بود، هم متدین بود، هم انقلابی بود، هم شجاع بود و هم منضبط بود در کارش هم موفق بود.

شهید عبداللهی؛ پاسدار جوانی که از گناه فراری بود

سردار عبدالحسین بنادری اهل خوزستان و معاون لشکر ۳۲ انصار الحسین (ع) در سال‌های ۶۴ و ۶۵ می‌گوید: آقای عبداللهی جوانی بسیار خوش سیما، دارای انعطاف، هم حسن اخلاق داشت هم جدیت در کار. آدمی بود که در کنار دیانت و ایمان وافری که داشت حسن خلق و جدیت در کار و تبعیت در کار داشت، یعنی طوری بود که فقط منتظر بود مأموریت را به او محول کنند تا بتواند تمام تلاشش را جهت انجام آن اعمال کند.

به خاطر همین ما معمولاً آقای عبداللهی را کمتر توجیه می‌کردیم چون خودش اینقدر آمادگی ذهنی داشت و اینقدر شعف و شعور داشت که سریع مطالب را می‌گرفت و با یک قاطعیت و صلابتی به نیروهای خودش منتقل می‌کرد (زمان مصاحبه تابستان ۱۴۰۰)

کد خبر 6051767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha