۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱

رییس سازمان آتش نشانی سمنان:

برقراری ۱۲۰ تماس با آتش نشانی سمنان/ چهارشنبه آخر سال به خیر گذشت

برقراری ۱۲۰ تماس با آتش نشانی سمنان/ چهارشنبه آخر سال به خیر گذشت

سمنان- رییس سازمان آتش نشانی سمنان از برقراری ۱۲۰ تماس با سامانه ۱۲۵ برای حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: تعداد کمی از این حوادث عملیاتی شدند.

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شب گذشته ۱۲۰ تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی سمنان برای حوادث چهارشنبه آخر سال برقرار شد، ابراز داشت: خوشبختانه حریق و انفجار مربوط به این شب گزارش داده نشده است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد کمی از تماس‌ها عملیاتی شدند، افزود: به برکت تلاش بی وقفه دستگاه‌های اجرایی پیرامون آموزش و پیشگیری شب بی حادثه برای سمنان سپری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه تنها حادثه مهم شب گذشته بی ارتباط با چهارشنبه آخر سال مربوط به حریق واحد تولید مواد شوینده در شهرک صنعتی سمنان بود، ابراز داشت: این حریق از قسمت انبار این کارخانه شکل گرفته بود که به خوبی مهار شد.

خادمیان ضمن بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه مصدوم و فوتی گزارش نداشتیم، تصریح کرد: عامل ایجاد این حریق در دست بررسی قرار دارد.

وی افزود: وجود دپو غیر اصولی و نبود خاموش کننده‌های دستی از چالش‌های موجود در برخی واحدهای تولیدی و صنعتی که به صاحبان صنایع توصیه داریم در این موارد با آتش نشانی مشورت کنند.

کد خبر 6054199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha