۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

رییس مرکز اورژانس قم:

اورژانس قم در حوادث چهارشنبه آخر سال ۳۱ مرتبه به ماموریت اعزام شد

اورژانس قم در حوادث چهارشنبه آخر سال ۳۱ مرتبه به ماموریت اعزام شد

قم- رییس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: اورژانس قم در حوادث چهارشنبه آخر سال ۳۱ مرتبه به ماموریت در نقاط مختلف شهر اعزام شد که خوشبختانه این حوادث فوتی به دنبال نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله بهزادی نیا پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: در شب گذشته اورژانس پیش بیمارستانی قم ۳۱ مأموریت انجام داد و ۲۲ مصدوم را به بیمارستان منتقل و ۲۸ نفر را نیز در صحنه خدمات رسانی درمان کرد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: خوشبختانه حوادث شب گذشته در قم، هیچ مورد فوتی نداشت اما شاهد برخی مصدومیت‌ها از جمله قطع عضو بدن یکی از جوانان قم بودیم.

وی افزود: اورژانس مصدومان را به بیمارستان‌های شهید بهشتی، فرقانی، کامکار و علی ابن ابی طالب (ع) مصدومان منتقل کرد که بیشتر مصدومان به دو بیمارستان شهید بهشتی و فرقانی منتقل شدند.

بهزادی نیا گفت: ۲۲ مصدوم آقا و شش مصدوم نیز خانم‌ها بودند که میانگین سنی مصدومان ۲۷ سال بود و ۱۱ مصدوم نیز زیر ۲۰ سال بودند که در میان آنها کودکان نیز مشاهده شد. همچنین ۳۸ مصدوم نیز با وسیله شخصی به بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم عنوان کرد: در حوادث شب گذشته، چهار بیمار آسیب دیدگی چشمی، ۱۵ بیمار تروما و هفت بیمار سوختگی نیز داشتیم که بلافاصله پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 6054232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha