۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷

رییس اداره آموزش و پرورش اردستان:

۱۰۰ کلاس درس در اردستان پذیرای مسافران نوروزی است

۱۰۰ کلاس درس در اردستان پذیرای مسافران نوروزی است

اردستان-رییس اداره آموزش و پرورش اردستان گفت: در شهر اردستان تعداد ۱۰ مدرسه در قالب ۱۰۰ کلاس درس با ظرفیت ۵۰۰ نفر به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

احمد خاکسار مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آموزش و پرورش اردستان هرساله در ارتباط با اسکان مسافران نوروزی اقداماتی را انجام می‌دهد که امسال به صورت ویژه خواهد بود و در نوروز ۱۴۰۳ نیز همچون گذشته، ستاد مرکزی اسکان محل اداره آموزش و پرورش اردستان است.

وی افزود: در مبادی ورودی‌های شهرستان بنرهایی جهت راهنمای مسافران و اسکان نوروزی نصب شده و در شهر اردستان تعداد ۱۰ مدرسه در قالب ۱۰۰ کلاس درس با ظرفیت ۵۰۰ نفر به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: کلاس‌های آماده شده در مدارس طرح اسکان نوروزی اردستان مجهز به فرش، یخچال، پتو و دیگر وسایل است که مورد استفاده مسافران جهت اسکان قرار می‌گیرد همچنین جلسات توجیهی برای خدمت‌گزاران مدارس اسکان برگزار شده است.

خاکسار تصریح کرد: مسافران نوروزی می‌توانند جهت اقامت در شهر اردستان ابتدا از طریق سایت اسکان فرهنگیان اقدام به ثبت‌نام کرده و سپس به محل ستاد مرکزی اسکان مراجعه کرده که از این محل به مدارسی که ظرفیت داشته باشد، راهنمایی می‌شوند.

کد خبر 6055217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha