۲۵ آذر ۱۳۸۶، ۱۵:۵۵

تصویربرداری "آرزوهای شیرین" ادامه دارد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "آرزوهای شیرین" که به کارگردانی سیدوحید حسینی از اواخر مهرماه کلید خورده، در یکی از خیابان‌های تهران ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سریال اعلام کرد "آرزوهای شیرین" که در 70 قسمت 20 دقیقه‌ای با مشارکت بستنی دایتی تولید می‌شود، 23 مهر با بازی آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، محسن قاضی‌مرادی، مریم سعادت، بیژن بنفشه‌خواه، خشایار راد، حمید کاشانی، مریم خدارحمی، شهرزاد جواهری، نیلوفر سجادی، فرید قبادی، امیر غفارمنش، علی صالحی، جواد عزتی، غلامرضا نیکخواه و سیروس میمنت مقابل دوربین رفته و جمیله دارالشفایی به همراه گروه نویسندگان فیلمنامه آن را می‌نویسد.

این سریال داستان چهار دختر همخانه است که برحسب اتفاق هر چهار نفر عشق رانندگی دارند و بهانه آشنایی آنها شرکت در یک مسابقه کارتینگ است. اما قصه اصلی از جایی شروع می‌شود که آتوسا از شرکتی ساختمانی که در آن به عنوان منشی کار می‌کند اخراج می‌شود و پس از آن به دلیل مشکلات مالی در به در دنبال کار می‌گردد...

گروه "آروزهای شیرین" پیش از این برای تصویربرداری سکانس‌های کارتینگ در ورزشگاه آزادی مشغول کار بودند. این مجموعه برای گروه خانواده شبکه یک سیما تولید می‌شود و تهیه‌کننده آن کارگردان و حسن علیرضایی لواسانی هستند. مدیر توید امیرحسین طالبی، مدیر تصویربرداری فرشید رسولی و آرش تیمورنژاد و مجتبی فلاح هم تدوینگران پروژه هستند.

دیگر عوامل "آرزوهای شیرین" که سومین کار حسینی برای گروه خانواده شبکه یک بعد از سریال‌های "مثل همیشه" و "پنجره" است، عبارتند از دستیار اول کارگردان: امیدرضا صنعی، عکاس: وحید شاهوند، طراح چهره‌پردازی: امید گل‌زاده، طراح لباس: نیلوفر سجادی، صدابردار: امیر پرتوزاده و مدیر تدارکات: وحید مشاری. این مجموعه به زودی از شبکه یک پخش می‌شود.

کد خبر 605719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha