۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

در گفت وگو با مهر عنوان شد؛

برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن

برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن

همدان-رییس جمعیت هلال احمر رزن از برگزاری طرح ملی دادرس در این شهرستان خبر داد.

سمیه راغب در گفت وگو با خبرنگار مهر، از پایان دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در ۱۹ مدرسه شهرستانهای رزن و درگزین و آمادگی پایگاه‌های امداد جاده‌ای گرمک و امیریه در خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

وی بیان کرد: طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) در ۱۹ مدرسه مقطع متوسطه اول شهرستانهای رزن و درگزین با هدف آموزش امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برگزار شده است.

وی یادآور شد: این طرح یکی از کاربردی‌ترین و مؤثرترین طرح‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است که هر ساله در مدارس دوره اول متوسطه برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن با اشاره به اینکه در این طرح به تعداد ۵۷۰ نفر دانش آموز دختر و پسر به صورت مجزا آموزش داده شد ه است افزود: امید است با اجرای چنین طرح‌هایی شاهد افزایش دانش آموزان آماده و توانمند در سطح مدارس کشور باشیم.

راغب در ادامه از آمادگی پایگاه‌های امداد جاده‌ای گرمک و امیریه این شهرستان در نوروز سال ۱۴۰۳ گفت و خاطرنشان کرد: در نوروز امسال تعداد ۳۰ نجاتگر آموزش دیده و توانمند در پایگاه‌های امداد جاده‌ای، آماده خدمات رسانی به هموطنان به صورت ۲۴ ساعته هستند.

کد خبر 6058363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha