۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

۲۳۴۸ خانواده در مدارس استان سمنان اسکان گرفتند

۲۳۴۸ خانواده در مدارس استان سمنان اسکان گرفتند

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اسکان دو هزار و ۳۴۸ خانواده طی نوروز جاری در مدارس استان خبر داد و گفت: این تعداد خانوار از امکانات و تجهیزات مدارس رضایت داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از ستاد اسکان شهر سمنان ضمن بیان اینکه با شروع تعطیلات ۱۱ هزار و ۲۴۵ مسافر و زائر در مدارس استان اسکان گرفتند، ابراز داشت: این مسافران از نحوه خدمات دهی در مدارس استان رضایت داشتند.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد مسافر دو هزار و ۳۴۸ خانوار را در بر دارد، افزود: خانوارهای فرهنگی، غیر فرهنگی و مشاغل آزاد از اسکان مدارس استان سمنان بهره مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۱۳۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شدند، ابراز داشت: مشکلی بابت استفاده زائران و مسافران نوروزی از امکانات و تجهیزات وجود نداشته است.

وزیری ضمن بیان اینکه یک هزار و ۱۰۶ کلاس درس در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شدند، تصریح کرد: این آمادگی در مدرسه‌های استان سمنان کاملاً وجود دارد که هنگام بحران پذیرای مسافران و گردشگران باشد.

وی از فعال بودن ۱۴ پایگاه اسکان در سطح استان سمنان خبر داد و افزود: مدارس سطح بندی شدند که در نوع الف و ب تجهیزاتی نظیر یخچال و تلویزیون نیز گنجانده شده است.

کد خبر 6059834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha