۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۱۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خبر داد؛

خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان

خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان

سنندج- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: تاسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی و رستوران‌های بین‌راهی با رعایت حرمت ماه رمضان، آماده ارائه خدمت به مسافران و گردشگران است.

منصور مهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروزی، شاهد حضور حجم زیادی از مسافران ورودی به استان گردشگرپذیر کردستان هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های نظارتی در این ایام است که باید بیش از پیش مدنظر واقع شود.

وی عنوان کرد: ۱۱ تیم نظارتی اداره‌کل و بیش از ٤٠٠ بازرس در سایر ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ضمن بازدیدهای شبانه‌روزی از وضعیت مراکز اقامتی و پذیرایی استان، با متخلفان در این حوزه برخورد خواهند کرد.

مهرزاد یادآور شد: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمانپذیرها و رستوران‌ها با کسب مجوز و رعایت شئونات این ماه مبارک می‌توانند فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه و ملزم به رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه هستند.

کد خبر 6060534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha