۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

بیش از ۳۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اردبیل داریم

بیش از ۳۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اردبیل داریم

اردبیل- مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از ۳۴ هزار ورزشکار زن و مرد در اردبیل ساماندهی شده اند.

محمدعلی پهناور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سال گذشته مهمترین مدال ورزشی استان اردبیل مدال طلای آسیایی یوسف صبری بود که در رشته ووشو برای اردبیل و کشور کسب شد.

وی عملکرد ورزش قهرمانی اردبیل در سال گذشته را یادآور شد و خاطرنشان کرد: برگزاری ۲۸۱ مسابقه انتخابی استان در رشته‌های مختلف ورزشی، شرکت ۹۳ تیم ورزشی استان در مسابقات قهرمانی کشور، اعزام ۲۱۵ ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور و اعزام ۳۵ تیم ورزشی به مسابقات باشگاه‌ها و لیگ کشوری از جمله این اقدامات است.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل از کسب ۸۶ عنوان انفرادی در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: در کنار آن کسب ۷ عنوان تیمی در مسابقات کشوری، میزبانی از ۲۶ مسابقه قهرمانی کشور دعوت ۱۰۲ نفر در قالب ۱۱۸ ورزشکار به اردوهای تیم ملی در سال گذشته از افتخارات ورزش قهرمانی کشور است.

پهناور حضور ۱۴ ورزشکار از استان به مسابقات آسیایی را یادآور شد و بیان کرد: حضور ۴ ورزشکار در مسابقات جهانی و ۱۵ ورزشکار در مسابقات بین المللی از دستاوردهای ورزش قهرمانی در اردبیل است.

وی کسب ۶ عنوان آسیایی در رشته ووشو و کسب مدال طلای صبری در رشته ووشو را از مهمترین دستاوردها اعلام کرد و گفت: در سال گذشته شاهد کسب ۲ عنوان در مسابقات جهانی و کسب ۴ عنوان در مسابقات بین المللی بودیم که نوید روزهای خوب ورزش قهرمانی در اردبیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل از برگزاری بیش از ۵۷۰ برنامه فرهنگی در حین برگزاری مسابقات ورزشی توسط هیأت‌های ورزشی خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته ۳۴ هزار و ۶۸ نفر ورزشکار سازمان یافته داشتیم که ۱۶ هزار و ۵۹۵ نفر از آنها در بخش بانوان ثبت شده است.

کد خبر 6060761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha