۵ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۲۵

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه:

نجات ۳ نفر در ساحل گناوه/ امدادرسانی به یک فروند جت اسکی انجام شد

نجات ۳ نفر در ساحل گناوه/ امدادرسانی به یک فروند جت اسکی انجام شد

گناوه- رییس جمعیت هلال‌احمر گناوه با بیان اینکه پایگاه موقت امداد و نجات ساحلی با اقدام به موقع ۲ حادثه در ساحل را پوشش داد، گفت: سه نفر در ساحل گناوه از غرق شدن نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر سیف الله غلامی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: غروب شنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ با دریافت گزارش مردمی مبنی بر غرق شدگی ۳ نفر خانم در ساحل گناوه، بلافاصله قایق امداد و نجات پایگاه موقت ساحلی جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه به محل حادثه اعزام شد.

رئیس شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان گناوه گفت: نجات گران پایگاه ساحلی هلال‌احمر خوشبختانه هر ۳ نفر خانم که به دلیل عدم آشنایی با فن شنا و پیش روی بیش از حد در دریا، در حال غرق شدن بودند از غرق شدگی نجات داده و بعد از انتقال به محل پایگاه امداد و نجات ساحلی و ارزیابی و اقدامات اولیه درمانی و پیش بیمارستانی به خانواده‌هایشان تحویل دادند.

وی تصریح کرد: همچنین عصر شنبه بر اثر واژگونی یک فروند جت اسکی ۲ نفر سرنشین جت اسکی حادثه دیده توسط نجات گران پایگاه امداد و نجات ساحلی هلال‌احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل از غرق شدن نجات داده شدند و به ساحل انتقال یافتند.

ساحل گناوه یکی از مهمترین جاذبه‌ها و نقاط گردشگری در استان بوشهر و شهرستان گناوه است که امسال نیز همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی شاهد حضور گسترده مهمانان و مسافران نوروزی از سراسر کشور است.

کد خبر 6061135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha