۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه خبر داد؛

کاشت بیش از ۴۰۰۰ هزار اصله نهال در کرمانشاه طی روز طبیعت

کاشت بیش از ۴۰۰۰ هزار اصله نهال در کرمانشاه طی روز طبیعت

کرمانشاه- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از کاشت بیش از ۴۰۰۰ هزار اصله نهال در کرمانشاه طی روز طبیعت خبر داد.

انشااله کولانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در روز طبیعت که امسال همزمان گردید با ایام شهادت حضرت امیر المومنین (ع)، و با تاسی از سیره نورانی این حضرت و ترویج سنت حسنه درختکاری در ۱۴ شهرستان استان بیش از ۴۰۰۰ هزار اصله نهال شامل زبان گنجشک، افرا، اقاقیا، اکالیپتوس و صنوبر کاشت گردید.

وی افزود: این مراسم در مرکز استان با حضور مسئولین و کارشناسان منابع طبیعی و سایر ادارات، جوانان سازمان هلال احمر، سازمان‌های مردم نهاد و عموم مردم و در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در پارک شرقی کرمانشاه و با کاشت ۴۰۰ اصله نهال انجام شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: به همت حافظان انفال در منابع طبیعی استان در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳ میلیون اصله نهال در استان کرمانشاه تولید و غرس گردید.

وی ادامه داد: این روند در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت تا در نهایت استان کرمانشاه به هدفگذاری تعیین شده از سوی سازمان منابع طبیعی که کاشت ۳۶ میلیون اصله نهال در طول چهار سال است برسد.

کد خبر 6066556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha