۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲

هالند گزینه اصلی کاتالان ها/ آینده بارسلونا روشن است

هالند گزینه اصلی کاتالان ها/ آینده بارسلونا روشن است

تیم فوتبال بارسلونا در صورتی که بتواند شرایط مالی خود را در سال های پیش رو بهبود دهد برای خرید «ارلینگ هالند» تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای اخیر گزارش‌های زیادی مبنی بر تمایل بارسلونا برای جذب «ارلینگ هالند»، مهاجم منچسترسیتی، منتشر شده است و او را یک جایگزین ایده آل برای روبرت لواندوفسکی می‌داند و اگر شرایط مالی این باشگاه اسپانیایی به اندازه کافی بهبود پیدا کند «خوان لاپورتا» مالک این باشگاه در نظر دارد در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ فوق‌ستاره نروژی را به خدمت بگیرد.

البته هالند این روزها شرایط بسیار خوبی در منچسترسیتی دارد و از حضور در این تیم خوشحال است اما به گزارش نشریه «اسپورت»، بویان کرکیچ، بازیکن سابق بارسلونا معتقد است در صورتی که هالند بخواهد بین ۲ تیم رئال مادرید و بارسلونا یکی را انتخاب کند انتخاب او بارسلونا خواهد بود.

کرکیچ در این خصوص گفته است: «ارلینگ هالند» بارسلونا را در اولویت قرار می‌دهد و اگر قرار باشد بین بارسلونا و رئال‌مادرید یکی را انتخاب کند به بارسلونا خواهد رفت. او همچنین معتقد است که بارسلونا قادر است از پس هزینه‌های هالند برآید و گفت: شرایط بارسلونا رو به بهبود است، آنها به زودی به نیوکمپ باز خواهند گشت و این موضوع وضعیت تجاری و تبلیغاتی آنها را بهبود می‌دهد و موجب سرمایه گذاری‌های جدید در باشگاه خواهد شد. ضمن اینکه امکان فروش بازیکنان هم در این تیم فراهم است.

در حال حاضر خرید هالند برای بارسلونا رویایی دور از دسترس است اما با تغییر وضعیت مالی باشگاه در ماه‌ها و سال‌های پیش رو این موضوع تغییر خواهد کرد.

یکی از مسائل که می‌تواند انتقال هالند به تیم بارسلونا را برای طرفداران فوتبال جذاب کند امکان پیوستن «کیلیان امباپه» به تیم رئال مادرید است که در صورت حضور هالند در بارسلونا می‌تواند به تقابلی هیجان انگیز تبدیل شود.

ضمن اینکه بارسلونا در حال حاضر سرمایه گذاری بزرگی روی بازیکنان جوان خود انجام داده است و حضور بازیکنانی چون «لامین یامال»، «پدری»، «کوبارسی»، «مارک گیو» و «فرمین لوپز» که از سن و سال بسیار کمی برخورداند می‌تواند آینده باشگاه را چه به لحاظ نفرات و چه به لحاظ مالی تضمین کند.

کد خبر 6068288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha