۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۴۸

جانشین فرمانده انتظامی قاین خبر داد؛

توقیف سواری حامل تریاک در قاین

توقیف سواری حامل تریاک در  قاین

بیرجند-جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: مأموران انتظامی طی یک عملیات مشترک پلیسی با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ۳۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از سواری ساینا کشف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رفعتی نژاد صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان قاین اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط سوداگران مرگ دریافت کردند که بررسی موضوع و دستگیری متهم را در دستور کار خور قرار دادند.

جانشین انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران انتظامی شهرستان قاین با همکاری مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری ساینا مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

رفعتی نژاد ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی صریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پیگیری تحرکات اعضای باندها و شبکه‌های توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر قرار دارد؛ از شهروندان در خواست کرد هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6069103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      0 0
      سوار اتوبوس شدیم راننده کلی توی مسیر تریاک بار زدش و کلی بودن وقتی نزدیکی پلیس راه رسیدن همشون پیاده کرده و اونا مسیر جاده خاکی وارد شهر دیگه بردن...الان تریاک نیست متادون می فروشن و بچهای مدرسه ای باب شده و می خورن و حتی سیگار کشیدن رو رواج می دن میگن اگر یک‌ پوک نکشی از ما نیستی اذیتت می کنیم اونم
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      8 3
      لعنت به مخبر
    • احمد IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      1 1
      شترسواری دولا دولا نمیشه درسته پدیده شوم موادمخدر ولی بنظرم قوای سه گانه باید یک فکری برای تریاک سنتی بیاندیشند چرا که مواد صنعتی خیلی زیاد شده جوانان هرروز گرفتارترمیشتد
    • دردمند AE ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 0
      سلام با سیاست غلط مسولین افرادی که به هرجهت ازمواد مخدر سنتی تریاک استفاده میکردن .العان باتوجه به گرانی زیاد و کمبود ودرجهت مخالف مواد صنعتی ارزان ترودردسترس تر هست مجبوربه استفاده آن میشوند که تهدیدی به آینده جوانان هست